Kevsergizem Glcnlts ayy benim bu haftada başladı korkuyordum 18 . Haftadayım geçmicek ama belli 🤦🏻♀️ Buna şükür Napalım 😅
Guler06 Glcnlts y ben 19 haftalığım bendede kaburga agrısı var çokkk 😢 cok kötü bişi doktora danıştınmı
Karamelek- Glcnlts çok erken başlamış ağrılarınız benim 36 da başladı 37 olduk şimdi her şey işkence oldu biran önce doğurmak istiyorum 🙇
Glcnlts Kevsergizem aynen buna bin sukur bir problem olmasında cekeriz agriyi.Ben sadece calistigim icin biraz zorlaniyorum bugun yastik falan getirdim is yerine sirtima koymak icin.
Yldzeyll Glcnlts benim 16. Haftamda başladı çok fena şekilde 21. Haftamdayım hala devam ediyor doktor fastjel verdi sabah akşam ağrıyan yerlerine sürebilirsin dedi herhangi bir zararı yokmuş