Ben SGK bile gitmedim ilk doktor muayenem için gitmiştim geçen hafta, gebelik var mı diye sordu evet dedim, belirttiğiniz açıklamayı yaptı ve sgklı gibi ücretlendirildim. Hangi hastaneye, hangi bölüme giderseniz gidin hamilelikte bu durumdan yararlanabiliyormuşuz