Nefes123 Kızlar yaklaşık 1 aydır ayağımda böyle birşey var nasır desem değil siğil desem değil çok değişik birşey sanki içinde kıl var gibi bakıyorum cımbızla hiç birşey yok ama sis ve ağrılı birşey https://i.hizliresim.com/bv7baG.jpg
isimsizbebek Nefes123 ben nasıra benzettim çok benziyo bence. Benim küçük parmağımın kenarında çıkmıştı bir kez sadece bir şey geçirmişti adını bilmiyorum ama nasır için sürülebilen bir şey şeffaf oje gibi. Efsanelerde bulabilirsiniz çok etkili olmuştı bende
G-D27 Nefes123 canım nasıra benziyor bende de çıkmıştı doktora gitmiştim ilaç sıkıyor doktor kuruyor zamanla. Çok ağrılıdır bilirim
Tazeanne0134 Nefes123 nasır tatlım bu içindeki kıl gibi şeyleri gün gün temizle rahatlarsın bende de vardı ben öyle yaptım biraz kanıyor ama olsun rahatlatıyor emin ol 🤭 geçmiş olsun
Saraalp Nefes123 Nasır , daha önce bende çıkmıştı ,(vervutol) oje gibi bir ilaçla geçmişti 10 günde , gebelikte kullanılır mı bilemiyorum
Gizemabc isimsizbebek hayır duoderm gebelikte kullanılmıyor doktorum sadece bir sprey sıkıyor, başka ilaç yazamam gebesin demişti
Gizemabc Nefes123 nasıra da benziyor siğile de. Benim sol ayağımın altında 3 tane siğil çıktı gebelikte🤦🏽♀️ Doktora gittikçe sadece bir sprey sıkıyor, başka ilaç kullanamazsın dedi. Doktorunuza sormadan ilaç kullanmayın