Demetdemircioglu Mutlu_anne2 ben evde kendim yaptim dogurana kadar son 4 hafta her hafta sirle ustunden gecip tek tuk olanlarida aldim tertemiz girdim doguma
Derderya Nuraslanklc ins gecer hormonlardan bide galiba yaa ensemde falan tuyler cikti simsiyah esim sakayla karisik tuylu bamyam diye sevio ama ben takinti yapiorum cok kotu gozukuyo ins dokulur
Mutlu_anne2 Derderya benim de karardı hep ama bekarken de kararma vardı beyaz tenliyim beyaz tenli lerde daha çok oluyormuş
Mutlu_anne2 Derderya kuaföre de sordum niye bu kadar azalma var diye bitkisel agda kullanıyorum 1 sene düzenli gel tamamen biter dedi 😁
Nuraslanklc Derderya takma kız geçer inşallah gebelikde olan şeyler geçici diyorlar ama doğrudur inşallah hepimiz aynı dertlerden muzdaribiz
Hagag Lsbebisim olmuyor doktorum doğumdan sonra gidebilirsin seni ışın attığı için riske girmeye gerek yok dedi bana
Kizkalesi Mutlu_anne2 benimde senin gibi geç çıkıyor en son geçen hafta aldım 31.haftadayım. Doğumdan öncesine kadar almam çünkü uzamıyor. Sezeryan günü alıersam ozaman giderim ağdaya yada kendim alırım bilmiyorum
Meltemkskn Mustomer zaten ilk jiletten agdaya geçtiğimde o kadar kendimi kastım ki doğum yapacam diye korktum😂😂
Lsbebisim Hagag Ben suan gidiosun sandım. Tekrar okudum yanlış anlamısım 😂 hemen sakın gitme diyecektm ahahah