Ecosam35 9 ay önce bebeğimi kaybetmiştim, çok şükür bugün hamile olduğumu öğrendim. Rabbim kimsenin kucağını bos bırakmasın ♡
Deletedmom0810 Ecosam35 ne kadar güzel bi haber bu böyle 🙏🏻😍 allahım sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah hayırlısıyla 🙏🏻
Mevicka Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin 🙃 bi dokuz ay sonra da doğum hikayeni yazarsın inşallah 🤗🤗