Tubacfc34 Merhaba kızlar çatlatma iğnesi olalı 9 gün oldu aşırı derecede bel ve kasık ağrısı var özellikle bel ağrısı test için çok erken sizce bunlar bi belirti olabilirmi adetimede 7 gün var
Busrasar Tubacfc34 benimde ağrım olmuştu iğnenin 14 veya 15 günü test yapın en doğru sonucu almak için Allahın izni ile güzel sonuçlar alırsınız inşallah allah gönlünüze göre versin🤲🏻
Busrasar Tubacfc34 bizim pozitif oldu sonucumuz şuandada dört aylık hamileyim Rabbim sizede nasip etsin 🤲🏻 İnşallah güzel düşün güzel olsun 🤲🏻
Tubacfc34 Busrasar ayyy ne güzel rabbim tamamını erdirsin inşallah güzel düşünüyorum ilk gebeliğimde klomen ve çatlatma iğnesi ile oldu ama erken doğum sebebi ile kaybettim bu ay ilk denememiz inşallah tutar zor tutuyom kendimi test yapmamak için