Mucizem_21 32 . Haftadayız biraz fazla hareket ettiğimde sağ kasik bölgem çok ağrıyo dinlenincede geciyo benim gibi yasayan var mi ? sizlerde de oluyor mu? Bunun nedeni ne? Fazla hareket etmek mı?
Fatmaaldmr Mucizem_21 bende 31 haftalık hamileyim bende de kasık ağrıları var sürekli ayakta durunca heryerim ağrıyor ayrıca serklajlıyım hep yattım bu zamana kadar yeni yeni hareketlendim evde dolaşıyorum sadece 18. Haftamdan beri hastane haricinde dışarıya bile çıkmadım 😔 zor ama sonu güzel olucak inş 🙏 Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙂
Seda_123 Mucizem_21 Canım bebek doğum pozisyonundaysa ondanda olabilir ani hareket yapınca bendede oluyor 31 haftalığım
gurcem Ben ayakta cok duramıyor ve cok yuruyemıyorumm artık.Hemen agrım oluyor ve dayanamıyorum.Hemen oturmak ıstıyorum.Bugun ewın arkasındakı markete gıttım resmen donemedım😞 Hayırlısıyla bır dogıraydık
gmz27 Fatmaaldmr ben de geçen pazartesi 23. Haftamda acil serklaja alındım, ne güzel bu haftalara kadar gelmişsin canım maşallah inşallah hayırlısıyla vaktini bekler de miniğin o şekilde kavuşursun. Ben de hep yatıyorum doktor bir zamandan sonra hareket etmemize izin veriyor mu? Daha bebeğime hiç bişey alamadım bebek arabasından başka
Fatmaaldmr gmz27 ben daha geçen hafta alışveriş yaptım bana internetten al ne alcaksan çıkma dedi ben bi süre sonra dayanamadım e bebeğe gittim eşimle biraz oturdum biraz alışveriş yaptım yarım saat için de eve gider gitmezde yattım napıyım mecbur çıktım 😂 mağaza mağaza gezemedim ama olsun alacağımı ordan aldım bir anda çıktım
gmz27 Fatmaaldmr inan bu derdi çekeni bu dertten muzdaripler anlar, benim daha yeni ufacık bir ağrım olunca çok korkuyorum, inşallah ben de bu zamanları görebilirim canım,ilk başlarda nasıldı senin hiç sorun yaşadın mı?
Fikret_kayra Bende de bugün bir bel ağrısı nefes darlığı 30.haftamdaym nefes darlığı yaşayan var mı bu haftalarda ??
Fatmaaldmr gmz27 senin şu yazdıklarını zamanın da bende başkalarına soruyordum İnan hergünüm tedirgin olmakla geçiyordu acaba bişey olcak mı diyerek hatta 3 hafta öncesinde şiddetli kasık ağrım oldu duramadım doktora gittim erken Doğum dikişler açılmış dendi neye uğradığımı şaşırdım yatış verdiler yeni doğan ünitesi olmadığı için başka hastaneye yönlendirildim Ambulansla o an ki psikolojim anlatılmazdı gittim dikiş atan doktor muayene etti dikişler sağlam dendi tahlil yapıldı ve sonuç kanda aşırı enfeksiyon 3 gün sonra taburcu edildim kaldığım yerden haftaları saymaya devam ediyorum ☺️ Sen de iyi düşün iyi şeyler olsun ayrıca dikkat et
gmz27 Fatmaaldmr sağol canım çok teşekkür ederim, Rabbim vakitli vakitli almayı nasip etsin evlatlarımızı kucağımıza inşallah