fadimdurmus cok stresli o çatıya cıkmak bu zamana kadar asla dogum seklını dusunmedım ölede bölede cıkcak dedım ama o çatıya yatınca bı stres oldum nedense çatıdan kalktımda belimden terler döküldü resmen pıskolojım bozuldu bı ıkı gune duzelırım ama 🤣🤣🤣🤣 ebe demezmi burda bu çatıda dogurcaksın sen dıe iyice gerildim🤣🤣