Vakit kaybetmeden diyetisyene gidin, diyetle kontrol altına alınabilecek düzeydedir belki. Benim de yüklemem yüksek çıktı bugün, öğleden sonra dahiliye ve diyetisyene yönlendirdi doktorum. Bi haftalık diyet ve şeker ölçümü yapmamı istediler. Haftaya tekrar değerlendireceklermiş. Kontrolsüz şekerin gebelikte anneye ve bebeğe zararı büyük, en kısa zamanda diyetisyene gidin.