Nisaca Kızlar 32+3 günlük hamileyim bir haftadır çatı ağrısı ve çatım da şişlik var kalçamın üst kısmında ağrıyor zor yürüyorum. Bu normal mi erken doğum mu
Mehtaponur Nisaca Bende ilk defa dun gece yaşadim bu aciyi.Sanki ust vucudumun yuku ağir geldi kalcama ben yurudukce o sizladi bu arada 31+1
Skn23 Nisaca 32 den beri çatı ağrım var geçiyor 36 olduk doğurana kadar da gitmeyecek alışmaya çalış canım
Esraygtf Nisaca hayır daha da şiddetlendi malesef yatakta dönmek zulüm yataktan kalkmak zulüm. Kısacası her hareketimde kemiklerim kırılıyomuş gibi bi ağrı :/
Nisaca Esraygtf Semooshh durur inşallah benim de değil mi bol dinleneyim aşağı da karnım hareketleri çok aşağıda hissediyorum
Semooshh Nisaca durur inşallah pozisyonla alakalıdır altta hissetmen de. kontrollerini aksatma genede doktoruna da söyle ağrılar için magnezyum Fln veriyor
Esraygtf Nisaca canım bende kasıklarda hissediyodum doktora sordum ayaklarını kafasının tepesine koymuş ayaklarıymış😂 yada elleridir dedi. yerleri azaldığı için normal
Afra34 Vallahi bende iki aydır yaşıyorum o ağrıları 34'de gireceğiz git gide artıyor özellikle geceleri daha fazla ağrım oluyor dönerken ağlamamak icin zor duruyorum😞