Nazlizengin seni o kadar iyi anlıyorum ki ilk bebeğimde bana da aynısını yaptılar bizim sıkıntımız daha büyüktü gelişim geriliği falan değildi ciddi bı hastalığı vardı ama ne olursa olsun ben doğurmak istiyordum gittiğimde yüzüme bile bakmiyorlardi ben içerdeyken başka hasta alıyorlardı ozelde de devlette de hep aynı tepkilerle karşılaştım 32 haftalıkken sancım oldu gittim ve doktor kapıdan baktı ben buna aldir çocuğu doğurma demiştim girmem doğumuna falan hap verin dursun dedi 3 gün durdurdular doğumu sorumluluk almamak için ve sonra da acilmam olmadı 3 cm le doğuma girdim Allah bunların yanına koymaz ama Allah'ım yardımcın olsun canım hastane değiştir doktor değiştir seninle ilgilenen birisini bulana kadar pes etme inşallah sağ salim kucağına al bebeğini Allah'ım emeklerini boşa çıkarmasın