Kızlar merhaba size bir sorum olacak ☘️ 37 haftalık hamileyim son iki gündür aşırı akıntım var bugün öğlende çok hafif pembe renkte yine fazla bir miktar akıntım geldi sizce doğuma ne kadar kaldı doktor kontrolüm vardı bugün hiç çatı muayenesi yapmadı sadece sancın ve suyun gelirse gel çocuk doğum zamanına gelmiş dedi