Ibck Kızlar 35 haftalık hamileyim bu haftalarda diş ağrısından dolayı parol içen varmı daha önceden bir iki kez içmiştim ama doğum yaklaştıgı için tereddütte kaldım 🤷🏻♀️
Zisan14 Ibck 35. Haftam da geçen hafta müdahale edildi benim dişime canım çok şiddetli ve enfeksiyona doğru gidiyordu . Doktor Parol ve klomen yazdı antibiyotik onları kullandım . Bi doktoruna danış ama yine de 🤭
Ikbalper Ibck canım problemin kökte değilse eğer tuzlu su ile gargara yapmayı dene, birkaç kez tekrar edince beni rahatlatıyor🤷♀️
Vnsgb Ibck hamilelikte parol kullanımının bi sakıncası yoktur ama parol diş ağrısını ne kadar hafifletir dersen parol içeceğine dua et daha hayırlı 🙂🙂
Ibck Zisan14 dişim kırılmıstı şimdi şişti apse yaptı heralde bi parol alıp denicem cumartesi kontrolüm var ona göre söylerim doktora
Azramemre Ikbalper karan fil yagı al oraya sür yutma ama tükür tadını aldıkca cok fazdayı var birde karanfili kaynat kargara yap ben cok cektım bunlar geçirdi dvmlı yaptım
Zisan14 Ibck kadın doğum doktoru takibinde diş hekimi yazdı canım . Doktor onay verdikten sonra kullandım
Buseeeeee Canım tuzlu su yap bol bol birde karanfil benimde dis etlerim cok ağrıyor onları yapıyorum paroles boşuna içme faydası yok antibiyotik fayda ediyor oda bitene kadar sonra gene ağrı yapıyor doktorundan izin alıp yaptirabilrisin.
Cansuacar Zisan14 bilmiyorum canim ben sormadan yaptım çok iyi geldi baska hic birşey dindirmedi ağrısını 😊
Brfnyldrm Bende şuan diş ağrısı çekiyorum annem sumak suyuyla gargara yap dedi yaptim şimdi biraz daha iyi ben hiç diş ağrısı çeken biri degilim hamilelikte başladı benim
Brfnyldrm Ibck kaynamış suya biraz sumak ekleyin azda tuz serpin sonra sogusun gargara seklinde yapın çok ışe yariyo iltihabı aliyo günde 3 falan uygulayın
Brfnyldrm Meltemkskn ewet bende öyle yapiyom annem söyledi bende uyguluyorum bide argan yağı da çok etkili