Lovely https://i.hizliresim.com/Or4AWn.jpg Kızlar yardımınıza ihtiyacım var.. bi ultrason görüntümü inceleyebilir misiniz? normalde son adet tarihi 9 ekim bugün doktora gittim 6 haftalık olması gerekirken 5 haftalık gözüküyor geç döllenme olmuş olabilir dedi.. Kese boyutu 14 mm e ulaşmış ama içinde yolk sac veya embriyo göremedik. 25 e ulaşmadan görmemiz mümkün değil daha erken dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı ? Tedirginim açıkcası...
defne55 Lovely çok normal benimde öyleydi hatta benim doktorum 9 haftama kadar kesin hamilesin bebek var bile demedi 9 haftamda kese dolu sağlıklı gebelik dedi daha çok yeni görememesi normal
42-AySe-07 Lovely canım ben ilk gittiğimde 6 haftalıktı kese oluşmuş ama içi boş 1 hafta sonra tekrar gel dedi 7 haftalıkken görünmüştü sıkıntı yapma
Aysegulyeter Lovely cok normal cnm. Benimde gorunmedi bebek icinde 6 haftalikken. 8.haftada gordum bebegi. Korkma sende 7 veya 8.haftada gorursun cnm.
Lovely defne55 teşekkür ederim... haftaya gel tekrar dedi erken mi olur biraz daha beklesem mi o zaman ?
Lovely Aysegulyeter içime su serpiliyor bunları okudukça.. Tam olarak aynı durumu yaşıyorum İnşallah haftaya ben de güzel haberi veririm 🙏