Merhaba vera da yoğun bakım var deniliyor yakındaki umut hastanesine yönlendiriyorlar genel olarak temiz odalar çok büyük olmasa da güzel hepsini bir kenara bırakıyorum didem hoca işinin ehli bir kadın mukemmel bir doktor yaptığı şeyin parayla hiç bir ilgisi yok gerçekten severek yaptığı o kadar belli ki ben 50 tane doktor gördüm diyebilirim tüp bebek tedaviler derken baya doktor görmüşlüğüm oldu ilgisi alakası on numara canımız doktorumuz 💙💙💙