Asli-teberik Merhaba arkadaşlar, görümcem 7 haftalık hamile doktor kalp atışlarını dinletirken minnoşlar dedi ve ultrason da da iki kırmızı nokta görünüyordu , biz heyecandan sormayı unuttuk ikiz bebek anneleri sizlerde öyle gördünüz mü acaba
Sesem Asli-teberik bence doktor ikiz olduğunu söyler ona göre değerlendirirdi her bir bebeği diye düşünüyorum.
Deletedmom2224 Asli-teberik ikiz olsa doktor söyler gerçi tek bebek olsa da söylüyor canlı tekiz gebelik diye söylemedi mi ki? Ultrason resminiz yok mu iki kese iki bebek mutlaka anlaşılır yani. Ayrıca ikiz olsa kalp atışını da iki kez dinletir yani her bebeği ayrı ayrı