poyrazsmom_
hamilelik deyince her gün işkence gibi belirtilerle geçecek sanıyor sanırım çoğu insan ama bu çok saçma yani. Ve her gebelik farklıdır her haftada farklı şeyler yaşayabilirsiniz. 9 ay boyunca hiç belirti yaşamayıp doğuran da var 9 ay boyunca kusma, bulantı, ağırlar çeken de var. Belirti hissetmiyoruz diye bebek öldü gitti yok hemen doktora gidelim mantığı bana ilginç geliyor. Bence bilakis sevinmek lazım belirtiler yok oldu artık hamilelik sürecim daha rahat geçecek diye düşünmek gerekir..