Haticetarhan Hiç sancınız olmadan kaç cm e kadar açıldınız ben şuan 4cm e kadar açıldım daha kaça kadar devam eder bilmiyorum hemşireler ebeler çok şanslısın sancısız açılıyorsun diyorlar maşşallah diyim nazara gelmiyim😂🧿
hunilimom Haticetarhan maşallah de ben suyum geldi gittim 2 cm di eve geldim gittim 4 olmuştu 🤣 öyle doğurdum
Betulackln Haticetarhan ay masallah ben 39+5 im hala tık yok iki hafta once 1 cm di bidaha bakilmadi doktr 41 e kadar bekleyebiliriz dedi eger gelmezse nisanda yok sancida suda sen ozel bisey yaptn mi acilma olsn diye
Simsim6 Haticetarhan masallah bende de sanci var acilma yok😁bakalim bu haftaki kontrolde neyle karsilasicaz
Haticetarhan hunilimom 4 gun hastanede tuttular sancın gelsin doğuma alalım diye gelmiyor sancı hiç bugun çıktım artık ama suyum kabarmış suyun patlarsa hemen gel dediler
Haticetarhan Ayse_12 36+1 ama benim bebiş 37-38 hftalık gibiymiş kanala yerleşti her an doğmasını bekliyoruz ama hiç sancım olmuyo muhtemelen suyum gelince sancılarım başlayacak gibi hissediyorum
Haticetarhan Sesem amin inşallah bütün hamileler için bebek bekleyenler için bol bol dua ediyorum herkes kolay sağlıklı doğumlar yaşasın inşallah🤲🏻
Haticetarhan Betulackln yok yapmadım olsun bekle gününü doldursun gelişimini tamamlasın işte ne güzel o geleceği zamanı bilir hem😊
Haticetarhan Ferides nişan akıntıyla karışık kan adet döneminde de gelir ya bazen akıntın olduğu zaman kanla karışık o şekildi
Haticetarhan Haticetarhan ama klasik olacak plates topu bol hareket hurma yemek ben bunları yapmıştım bence faydası oldu sende deneyebilirsin