casper12 Haftya sezeryan günü aldım isteğe bağlı. işlemler ne kdr sürüyor sezeryana gırmeden onceki? bu ıslemler neler? para ne zaman odenıuor amelıyattan sonra mı once mi?
Nihalcakmak58 casper12 canim sabah 8 de hastanede oldum odama ciktim hemsire nst ye bagladi daha sonra damar yolu acti ardindan sondam takildi ameliyathanede takilmasini talep edebilirsin benim acimadi hic .. muhasebeye hemen odeme yapti esim ..
asli_kerem Her hastanede aynı mı olur bilmem ama ben sabah 8 de yatış yapıp 11.30 gibi ameliyathaneye indirilmiştim. Bu sırada nst, damar yolu falan gibi şeyler yapıldı. Para çıkarken ödenmişti.
Dorukunannesi95 Gece 12 den sonra su dahi içmiceksin canim sabah ben 8 de giris yapmistim nst ye girdim damar yolum acildi sondam takildi ameliyata girdim girdikten sonra belden uyusturms islemi yapılıyor ve basliyor. Bittikten sonra odana geciriyolar 8 saat gecince de ilk yürüyüş
Poncikveannesi Hastaneye göre değişiyo yapılan testlerin sonuçlanması ameliyattan önce bazı testler bişeyler yapılıyo ödeme de hastaneden taburcu olacağın zaman ödeniyor canım Allah yardımcın olsun