Aslihan2 kalp atışı 150/180 arasında olması gerekiyor ama 120 ye kadarı da sağlıklı sayabiliyor bazı doktorlar. Yakın arkadaşımın başına gelmişti. Küçük bir ihtimal var belki düzelebilir demişti doktoru sonrasında bekledi 8 haftalıkken durdu malesef. Belki düzelir sizinki belli olmaz imkansız diye birşey yok. Hakkınızda hayırlısı olsun umarım bebeğiniz sizinle kalır 🙏🏻