Emine67 ben yaptırdım ve kesinlikle yapılmasını öneririm, gebelik şekerim olduğunu öğrendim ve ona göre diyet yapıyorum yediklerime dikkat ediyorum sabah akşam parmaktan kan şekerine bakıyorum dengede tutuyorum, sizde baktırın ve öğrenin olup olmadığını içiniz rahat etsin, 2 dilim baklava kadar şeker var o glukoz testinde, kim 2 dilim baklava yemiyoki, ama şimdi şekerimin olduğunu öğrendim ve yiyemiyorum iyiki yaptırmıştım bilmeden devam edicektim