Hazaaall evet canım dene bence bi zararı olmaz bende deneyecektim hamile kaldım 1 sene uğraştık bebek için eşimde de bendede hiç sorun yoktu ama yinede olmuyordu ne zaman ki kafama takmadım çocuk yapmayı bıraktım dedim o ay test başında beklemedim işte o zaman hamile kaldım eğer bir sorunun yoksa inan bana herşey kafada bitiyor sana en iyi tavsiyem bu olur benim yaşayan biri olarak