Nerminn Bebegiimin kalp atıslarını dinlemeye gidicem cok heycanlıyım ama 7 haftalık oldjuk hamile oldugumı 3 haftalıkken ogrendim 4 haftadır gitmyince korkj bastı beni dua edin de bebisimin kalp atıslarını duyaalım 🙏🙏🙏🙏
ressamanne_ Nerminn bende 8 haftalıkken gitcem randevuma çok heyecanlıyız bizde 🤗 sorun çıkmaz inşallah ikimizde duyarız ❤
tubatayfun Nerminn hayirli haberle gel insallah duam seninle bu heycan hic bitmiyor her gitdiyinde olacak o heycan korku
1987gokce Nerminn Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun 😊 çok güzel bişey ben çok ağlamıstim duyduğumda 💙
Deletedmom404 Nerminn inşAllah duyarsın canım nasıl bişey ben daha duymadım 26 haftalık olmama rağmen devlete gidiyorum Buda onun aksiliği işte neyse sağlıklı olsunda o yeter 😊
Nerminn tubatayfun insallah canım allah razı olsun suan heycandan titriyorum saaat zaman gecmiyor gibi sanki her geldigimde bi hycan bi korku olıck.aynn
Nerminn 1987gokce heycanımdan bende aglıcam suan ama hala sıra gelmedi dinleyemedim rabbim hepimize saglıklı evlatlar nasip etsin herkesin kucagına rabbim evlat versin
1987gokce Nerminn amin canım benim 💙 daha güzel heyecanlar yasicaksin inşallah biraz daha büyüsün kıpır kıpır olucak annesi. Güzel haberler al her zman 😊
Nerminn [bilinmeyen] evet gttim canm 8 haftalık olmusjm dinledim okadar guzelki kalp atısları agladım baya bi