Ya şöyle aslında 4 haftalıkken gittim doktora kese yamuk dedi ilaç kullandım. Pazartesi tekrar gittim doktor kendisi göremedi başka doktor arkadaşını çağırdı benden izin alarak. Adam geldi iki saniyede kesede bebekte vardı kalp atışları da . Sonra bana bir hafta daha ilaç kullan dedi. Bende herşey normal neden kullanmalıyım dedim olsun bir hafta sonra tekrAr gel dedi ve hastaneden çıktım. İki gün oldu başıma bu geldi.