Aykal canım benim adetimden bir hafta önce pembemsi bi kan geldi o ara da eşimin kuzenine kalmaya gtmıstık eşine gösterdim yerleşme kanı bu kesin dedi neyse sabah hastaneye gttim kan verdim ve kanda çıkmadı dedim heralde başka bişey ama ben hissetmiştim hamile olduğumu dedim ben hamileyim bu test sonucu yanlış neyse benim adetim hiç aksamaz hep aynı gün sabah olurum günüm geldi ve sabah olmadım evde gebelik testi vardı yaptım çift çizgi çıktı anında ve silik bile değildi baya belirgindi emin olamadım iki test daha yaptım ikisinde de aynısı çıktı iki çizgi yani iki gün sonra hastaneye gttim hcg 596 çıktı hamileymisim yani erken daha emin ol braz beklemelisin