Damla123- hiç sormadım inan ki zaten bu 3. Bebegim ama ikisi öldü yani kan pıhtılasmasından sormadım ve inanki bu soru kadar tuaf bişi yok bana göre karın cıkmasıyla bebek yaşaması ne alaka ben onuda çözemedim karın cıkmasını napacaksın doktor iyi diyorsa skıntı yok dıyorsa tamamdır yani