Umut10 Adetime 2 gün kala test yaptım pozitifti adetime 1 gün kala yine yaptım yine pozitif ama adetim 2 gün geçti lavaboya gidip affedersiniz silince kahverengi lekeler geliyor başına böyle birşey gelen varmı
Ecelif Umut10 canım belki yerleşme kanaması olabilir ama en iyisi gidip kan vermen bazen kimyasal gebelik olabiliyor biran önce kan vermelisin
tbakyavtr Umut10 canım yerleşme kanaması olabilir yada kimyasal gebelik Bi gitip doktorda muayene olsan bu belirtini ona söylesen daha iyi olur
Ecelif Umut10 hiç kullanmadım canım o yüzden bilmiyorum ama bilgisi olan arkadaşlar belki vardır eğer doktorunun numarası varsa ara ya da özele gidiyorsan hastaneyi ara odasına bağlıyorlar orda danış