Merhabalar öncelikle korkmayın ,moralinizi yüksek tutun. Bende 26 haftamda rahim ağzı uzunluğu 19 mm ölçüldü. Wc ve banyo dışında doktorum herşeyi yasakladı. Bende sizin gibi ilk duydugumda evime gelip çok ağladım, ilk gebeliğim. Her kontrole eşim ile giderdik ama o gün eşim işi bırakıp gelemedi o üzücü haberi yanlız başıma duydum. Çok zor başta bir şok etkisi yarattı. 1-2 gün sonra eşimin desteği ile de ancak kendimi toparladım. İnanmak , dua etmek çok önemli. Doktorum bana progestan 200 mg fitil verdi vajinadan, pruloton ( sanırım adı) iğne verdi haftada bir ve magnezyum ilacı günde 2 defa kullanılacak şekilde. Çok şükür şimdi 35 . Haftalık olduk. Kayınvalidem bana bakıyor,Allah razı olsun ondan eşimden, iki ayı geride bıraktık. İğneyi 32, fitili 35 te bıraktık artık. Zor sabır gerektiriyor ama inan asilmayacak bir durum değil. Allah ne murad ettiyse o olur. Size güç , motivasyon olsun diye yazdım. Çünkü banada buradaki arkadaslarin yazıları çok iyi geldi. Allah büyük, doktorunuzu dinleyin , İstirahat edin, gerisi tevekkül .. Bizde 37 haftayı bitirmek istiyoruz nasip olur mu bilinmez ama bu günlerime de binlerce şükürler olsun 🙏. Allah zahmetimizi boşa vermesin , bize ve bebeklerimize sağlık nasip etsin .🐣👋