Busra0222 Merhaba arkadaşim 9 haftalık gebeyim 7. Hafta itibariyle aşiri kusmalarm basladi herşeye dikkat etmeme ragmen idrar yolu enf. Oldum ve suda içemediğim için bu artti , İçtiğim hapida kusarim diye enfeksiyon doktorum yatişimi istedi şuan serumlar ile tedavi oluyorum. Biraz üzülüyorum ama ona zarar gelmesin diye bol bol dua ediyorum eger kusman yoksa sakın suyu bırakma. Su gerçekten olaganüstü birşey idrara çıktıkca enf atiyorsun, günlük ped kullanma. İç çamaşir 3 4 ögün değiş.