Delal123 Arkadaşlar 5 gün önce doğum yaptım. Dikişlerim çok ve şişmiş önereceğiniz birşey var mı çok ihtiyacım var. Sezeryan olmuş gibi 5 gündür kalkamıyorum yataktan.
Nurcan6148 Delal123 Canım geçmiş olsun.İlk doğumumda bende öyleydim.Düzenli pansuman yaptıracakasın hergün birde poponun üzerine oturmayacaksın başka türlü iyileşmşyor.
Kevserrrrr Delal123 canım batikonla pansuman yap çok rahatlatıyor. Bide ben sürekli simidin üzerine oturuyordum
aslimutlu1 Delal123 batikonla sil sürekli canım . Cabuk iyleşir 👍🏻 Gecmiş olsun . Az daha dişini sık insallah gecicek
Sevde25 Delal123 kantaron yağı ile 2 güne iyileşti yazmıştı biri geçenlerde.bi araştır istersen bnde düşünüyorum doktora sorucam olmazsa
Delal123 Nurcan6148 canım ama oturmayınca daha kötü oluyor bide söyledim pansumana geliyim diye kuru tutacaksın pansuman yaptırma dediler
Nurcan6148 Delal123 Allah allah nasıl olacak pansuman yapturmadan.Ben hergün pansuman yaptırmıştım.Yürüyünce daha beter olmuştu.2 hafta hep yan oturdum.Çok fena bir durumdur bilşyorum.Pansuman yaptırınca bıraz olsun rahatlıyordum.
Eren1merve Delal123 bnımde cok fazla dikişim vardı canım bnde cok cektim düzenli olarak yıka temzle kurula sonra baticonla sil ole dursun ıyı olacaktr ılık suyla yıka
Demetdemircioglu Doktorum bana krem yazmisti ismi vajinorm ek olarak batikon ve sari su almistim wcye her girdigimde donusumlu olarak kullanirdim. Basur yastiği cok isime yaradi benim arabaya binerken bile onu tasirdim🙈 2 haftaya iyilesirsin dayan🌸
Demetdemircioglu Delal123 emzirme yastigin varsa onu kullan simit deneyebilirsin ya havluyu halka gibi yapin illaki bulursun bi sekil🥰
Buseeeeee Batikonla sil canim ve kuru tutmaya çalış normalde antibiyotik kullanman lazım vermedimi doktorun enfeksiyon olacağını bilmesi lazımdı.
defne55 Buseeeeee canım sadece batikon ile mi siliyoruz acaba bana suya katıp fısfıs ile sık dediler ama benimde bugün hafif yanma başladı 5 gün oldu biraz zor oturuyorum
Buseeeeee defne55 safi sur canim canin yanar ama geçer allahın izniyle şimdi ister istemez idrarda yakar ben bide cok yıkardım 1 haftada geçmişti.
Buseeeeee defne55 evet canim ıslak kalmasın islak kaldıkça geçmez enfeksiyon kapar oda baya ağrılı olur antibiyotik kullanmiyormusun bana antibiyotik ve ağrı kesici vermişlerdi
Deletedmom0006 Canım yanlış bilgi vermek istemem ama üç kişiden duydum işe yaradığını söylediler temiz bir beze sıcak suya batırıp tampon yapınca düzeliyormuş sonra yine kuru bi bezle tampon yaparak iyice kurutman gerekiyormuş