Merhaba kizlar kafama bişey takıldı 1hafta önce sağlık ocağına kalp atışını dinlemek için gittim 20 haftaliktm hemşire karnıma baktı duyamadi biraz assa indi duyuldu bebek assagidaymis dedi gorumcemin 2 çocuğu erkn doğdu 7 aylık onunkilerde assagidaymis hep acaba bu yüzden mi erkn oldu bnmkidemi erkn doğum olabilir bir iki gündür vajinama baskı hissediyorum çok az erkn doğum riskim olabilirmi sizce doktora randevum 3 hafta sonra o yüzden buraya sordm?