gulkara Merhaba,32. Haftadayım. Bebek çok küçük son haftalarda kilo almamış. Çok üzülüyorum böyle hayal etmemiştim. Erken Doğum riski var ve ben zamanla yarışıyorum. Bebeğe kilo aldıran besinler ve beslenme şekli nasıl olmalı? Lütfen tecrübeliler paylaşabilir mi en azından 2500 doğsun. Bir de dr oksapar iğne verdi, kullanmak istersen al dedi. Almadan önce sorayım dedim var mı kullanan. Yan etkisi var mı, Bebek beslenemediği için verdi dr
Mucizemm2 gulkara bebeğiniz kilo almadığı için mi erken doğum riskiniz var? Kilo aldıran besinler:et, balık, süt, ceviz, patates, tahın pekmez, muz ve ceviz 👌
zelis63 gulkara her sabah aç karnına pekmez iç canm etkisini gören bir arkadaş özel post açmıştı bende içmeye başladım
musmutluanne_ gulkara canım arkadaşların söylediklerinin hepsine katılıyorum bende yiyorum bunları ayrıca kabak çekirdeğini şiddetle tavsiye ederim ☺️
Kubrannmeleg gulkara kuzum bak denedim faydasini gordum kulakdan dolma seyler degil sabah uyaninca keciboynuzu pekmezi 2 yemek kasigi kahvaltida kasar peyniri yumurta haslanmis mutlaka gece yatarkende balli sut muz 1 hafta dene mucizeyi goruceksin😊
EsraDeniz24 zelis63 aç karnına mı içiyorsunuz bir de sulandırıp mı içiyorsunuz , kaç kaşık veya neyle içiyorsunuz acaba 🙏🏻
gulkara Songultombul123 1200 gram Songultombul123 1200 gram, ayrıntılıda farkedilmeyen bir durum ortaya çıktı. 3 yerine 2 kordon varmış Bebek yeterli beslenemiyormuş
zelis63 EsraDeniz24 canm yok sulandırmıyorum masanın üstüne indirdim mutfakta her sabah 3 4 tatlı kaşığı içiyorum sonra kahvaltı yapıyorm sende dene belki faydasını görürsün canm çünkü çok vitamınlı bide bulabilirsen ev yapımı daha iyi olur yoksa marketten al benm ablam yapıyor üzüm pekmezi onu içiyorum
EsraDeniz24 zelis63 çok sağolun benimki de el yapımı keçiboynuzu pekmezi ben de 3 4 kaşık yemek kaşığı içiyordum ama agır geliyordu bıraktım geri başlayim aç karnına 🙏🏻
Ozge2441 gulkara Bn hamile kaldığımdan beri kullanıyorum oksapar iğne 23.haftadayız bir sıkıntımız yok çok şükür bebeğin kilosu haftasına göre 2 3 gün önde dedi ama skntı yokmuş🙏🏻🙏🏻
zelis63 EsraDeniz24 bebek gelene kadar zorla canm kendini inşallah etkisi olur sonradan su iç bisey olmaz
Elmiramm gulkara oskapar iğne kan dolaşımı için canım zararı yok faydası var önerdi ise kullan mutlaka