Ayrıntılı ultrason da bebegim 367 gram doktor zayıf haftasına göre dedi , normal mi
Edolili 20+0 da 300 gram doktor normal dedi yani o doktora göre ben kahrımdan ölüyim 😂😂😂😂
Nhr682 yaşlı değişik bi doktordu sanırım ona göre kilo görecesi daha farklı teşekkürer :)
Nhr682 sana katılıyprum
Hayır bence gayet normal benimde 19. Haftada 300 gr dı şuan bilmiyorum ama bence normal.