Kizlar 12 gün önce doğum yaptım sarılık falan derken hepsini atlattık çok şükür fakat bebeğim sütümle doymuyor doktor mama takviyesine başlamalısın dedi mama öneriniz var mı doktor evoliva diye bir mama önerdi onu aldık kullanıyoruz fakat bebeğim onunlada doymuyor sizin önerileriniz var mı