Didembyl merhaba 10+6 yım bende de var kaşık bel ağrıları ama çok şiddetli değil. Bazen sıcaklıyorum bazen çok üşüyorum. Mide bulantılarım var. Sabahları boş kusuyorum en kötüsü bu sanırım göğsüm büyüyor ve hassas yani acıyor.. başka hiç kilo almadım bu biraz üzücü. Hatta postta okumuştum artık hamile kıyafeti giymeye başlayabilirsiniz ben kilo almadım tansiyonum biraz düşük seyrediyor 90/60 civarı doktor bu çok iyi dedi. Kan değerlerimin hepsi normal şimdilik 🤲🏻 Bu kadar sizde neler var bende merak ediyorum