Duyguluuu Anneler ümraniye eğitim araştırma hastanesine giden varmı doktorları iyi diyorlar nasıl acaba ben şimdi özele gidiyorum ama oranın doktorlar iyi diyorlar ve özelde hep sezeryan en çok olup devlette normal doğum yonlerdirme oluyormus doğrumu acaba
Sedanurbet Devlette hastanin isteğine göre sezaryen yapmak yasak mecbur kalınan durumlarda sezeryan oluyor gebeleri normal doğuma teşvik ediyorlar
Duyguluuu Sedanurbet anladm canm teşekkürler öyle diyorlar devlette normal dogum a teşvik ediyorlarmış özelde sezeryan en çok. Acaba doktorları iyi mi o hastanenin bilmiyorum gidicektim ama sordum annelere de