Hazalozan medical bakima gittim ben seans ucreti 130 tl birde ordan temizleyici jel ve tonik veriyorlardi ücretli cok gerek var mi bilemiyorum 1 tanesi 130 tl hamileyim diye medical bakim onerdiler bnmde cildim problemli gozeneklerim ve izlerim var dermapen dediler ama suan uygulayamayiz hamilelikten dolayi dediler bnde siyah nokta ve isilik gbi sivilceler oluyor