Poncik77 dediğim gibi tarifi yok onun. Mesela bana göre balon patlaması değildi. Oturuyordum TV izlerken kıpırtı hissettim dondum kaldım. Sonra yine oldu. Acaba mı demedim. Direk aha bu Bebeğim dedim . Sonrasında her geçen gün daha da şiddetlendi. Yani ne gaz sancısı ne balon patlaması ne de bağırsak hareketi. Hiçbirine benzemiyor