zeynepcgt bu tek başına düşük veya erken doğum veya sezaryen belirtisi değildir. Ama kalp Rahime sahip kişiler için hamilelik çok kolay geçmez. Tehlikeli bir durum değil ancak dikkatli takip gerektiren bir durumdur. Endişelenmenize gerek yok ama temkinli ve bilinçli olmanızda fayda var. Her hamilenin dikkat etmesi gereken şeyler sizin için de geçerli, sadece hamilelik ilerledikçe daha sık ağrınız sancınız olabilir. Rahim normal rahimler kadar rahat genişleyemeyebilir. Ama yukarıda da dediğim gibi kalp rahime sahip kişilerin hepsi erken doğum yapıyor veya hepsi sezaryen oluyor diye bir durum söz konusu değildir. Endişelenmeyin. Doktorunuzu dinleyin