Braun aldım temassız olanından biraz tuzlu fiyat ama çoğu kişi memnun hem ortam nemini su sıcaklığını ölçebiliyorum Muş kulaktan istemedik çünkü bir kaç kişi bebek çok rahatsız oluyor kulaktan dediler birde aparatı sürekli değiştirmek lazım steril etmek lazım umarım memnun kalırız yengem yıllardır kullanıyor çokta memnun temasız ölçeri