Ysmn88 amin canım allah razı olsun korktugum şey özele gidiyorum ben herkes diyo işte sezeryan da doktor ücreti daha çok alıyo diye nerdeyse ilk günden beri işte bebek asagı inmez büyük ihtimal sezeryan olur falan dedi o hafta indi bebiş aşağı başka hastaneye de gitmek istemiyorum sonucta 9 ayımı gecirdim burda bilmiyorum ya