Loya06 canim zararinin olucagini sanmiyorum. Doktorun önermiş eczaciya da sorarsin. Insallah işe yarar genelde dovme falan yaptirmadan kullaniyorlar ama surup bölgeyi streçlemen lazim boyle hava almadan kapali kalirsa belli bi süre eger daha cok etki ediyormuş. Oraya nasil yapilir bilmiyorm. Ama kesinlikle bende denemek istiyorum ve ben 36 dayim yani... ;( olmazsa jilete devam ne yapalim insaniz yani herkeste var hamilelikte daha bi yaniyormuş insanin cani :/