Selam kızlar, yaş 35 ilk gebeliğim 10.yılda kendi kendine olan şükür. Korkular var her gebe gibi ama dün aile hekşmşnden hemşire aradı hissetmen lazım var mı sıkıntı diye dedim hissetmiyorum hareket. Erken diyen var, hissetmelisin diyen var, e ben de hissetmeyince bir durum mu var diye korkmuyor değilim. Sizler de durum nedir?