Iremgokce Kızlar bebeğiniz kaçıncı haftada döndü benimki 34.haftalık hala dönemmiş çok panik yaptım sizinkiler ne zaman döndü dönmesi için yaptğınuz birşey varmı
gezentianne Iremgokce Bana da 26'da şeker yüklemesi yaptırdığım hastanedeki doktor makat geliş dedi,kendi doktorum bu yoruma sinirlendi 38-39'da dönenler var daha suan bu yoruma cok erken bebek hep öyle mi kalacak dedi
Kubuuu1 Iremgokce benim 28. Haftada dönmüştü şu an 31+6 dayım bugün gittim hatta döner mi dedim dönebilir dedi yani son pozisyonunu almış diyemem dedi ama baş aşağı şu anda
Kubraismail61 Iremgokce endişe etmene gerek yok bende 34+4 doktor bi kaç gün önce baktı dönmemiş normal dedi 36da tekrar bakıcak son anda dönen bebişler bile var
Zuzum_20 Iremgokce 31+1 im yarın kontorolum var dönmüşmüş merak ediyorum ama hep sag tarafımda duruyor bebegim ama kamurgamda basımı ayagımı var hissetmiyorum ben 🤦🏻♀️😊
Emin_e Bilgim yok ama Ben de sorayim doktorum bana makat pozisyonunda dedi daha 27. haftadayim normal mi bu haftada boyle olmasi?
Cansusezgin Emin_e benim de 28 haftalıkken oyleydi döndü mu bilmiuorum döner diyor herkes ama hep karnımın sağ ve sol tarafında hissediyorum tekmeleri
Iremgokce gezentianne inşallah canım ben çok istiyorum normal doğam tabiki hayırlısı allahtan ama inatçı cadım döncekmi bakalım 🤦🏻♀️
Sibel2344 Benim basim ne asagida ne yukarıda yani yatiyor benim gibi olan var mi? Basi sol ayak kismi sag tarafında yanlamasına tam olarak
lisansli_Mom49 Sibel2344 bend 31 gittim başı sağda ayakları solda yan duruş belki yavaş yavaş dönüyordur hiç sormadı daha erken olduğu için
Kubraismail61 Iremgokce zannetmiyorum ama sadece şunu biliyorum aşağı doğru ağırlık olurmuş aşağıya baskı yaptığı için idrara çıkma filan sıklaşırmış