Ayse_12 kilosu bence gayet iyiii üstelik 2 kilo civarı doğan bebekler çevremden gördüğüm kadarıyla daha dirençli oluyor kardeşim 2 kilo doğmuştu hastanedeki diğer bebekler 3 kilo doğmalarına ramen ememedi küveze aldılar bizimkisi maşallah bi emdi resmen tosun bi bebek olmuştu🤗 içini rahat tut bence gayet iyiii☺