Aryaaaa Bizde şuan kiradayız ve tayinciyiz.. Bu nedenle oda yapmak istemiyorum.. 2 - 3 yaşına kadar park yatak kullanmayı düşünüyorum.. Sonrası oda yaparım inşâALLAH.. Odada ise normal oda alıp beşiğini ise büyüyen beşik düşünüyorum.. Çünkü mobilya 3 - 4 yılda değişen birşey değil.. Sepet beşik uzun süreli kullanım için uygun değil gibi geldi bana.. Park yatak tal, aileler yanına gidildiğinde de rahat götürülür diye düşünüyorum.. Umarım sizde size uygun birşeyler bulursunuz🤗..