Merhaba hanımlar şimdi doktordan geldim. Çatı muayenesi oldum. Ilk defa herkes gözümü çok korkutmuştu ki ilişkide bile başlarda zorlanan biriydim. Ama kendinizi kasmadığınız sürece hiç bir şekilde acıma vs hissi yok. Kastiginiz zaman da acıma değil sadece dar yere zorlama hissi gibi düşünün. Saniye sürüyor yani muayene. Sadece oturun ve kendinizi rahat bırakın.
Sorum da şu. Kemik basık biraz dedi normal deneriz ama olmazsa alırız dedi boyle söylenen var mi başka.
Geçen hafta rahim uzunlugu 49 mm
Bu günde32 mm e inmiş şuan 37+5im.