Kizlar normalde regenesis max kullaniyorum fakat 4 üncü ayima girdim ve bunun içinde fazlaca folik asit var ve folik asitli vitamin kullanmak istemiyorum. Ozeldeki bi doğum doktoruna gittigimde sürekli hasta ve grip oluyorum dedim ama synbiotic diye bi bitkisel takviye önerdi bunun hakkında bilgisi olan var mi arkasinda ilac degildir yazıyor ama hamilelik ve emzirme doneminde doktorunuza danışın yazmışlar 89 liraya aldım fikri olan var mi