Kızlar hersey iyi güzel derken. gebelik sorunsuz gidiyordu bugun dra gittik. Dr ultrosonda baktı.Rahim kasılıyor bebek sıkışmış kalmış içinde. Bana diyor sancında mı olmadı hiç. Hayır ne leke ne kan ne sancı hiçbişey yok. İlk gebelikte olabiliyor bebeğin alanı çok daralmış dedi. Cidden de sıkışmış kalmış gibi çocuk😭😭 çok moralim bozuldu. Bu durumda olup düzelen varmı 12+6 bu arada