Ftsfts Evet kızlar 35 lira veriyorsunuz %20 indirim kazanıyorsunuz hem muayene hemde Doğum ücretinden kesiliyor. Özel Adana ve metro hastanelerinde geçerli. Hiç bir seye gerek yok sadece kimlik resminizi çekiyorlar
Burcu16 Bende Ortadoğu doktorum Önder bey 90 tl muayene ama Selçuk gürbüz ü cok övüyorlar merak etmiyor değilim 🙄
Burcu16 Anneadayi13 canm ben her gittigimde 90 lira ödüyorum ama normal sezaryen le ilgili henüz bilgim yok
EceSerin Kubraekn canm ben henüz Doğum yapmadım şuan Güzelyalı hastanesi nezihi eşref kurdoğluna gidiyorum. 31 haftalık olduk.
EceSerin Smaa evet gidiyordum Doğum ücreti çok yüksek olunca bu ay doktor değiştirdim Güzelyalı hastanesine gidiyorum.
EceSerin Smaa çok memnunduk Ebru hanımdan. Acıbadem 7,500 Medline 5,500 söylendi bize. Ben 7. Ayım bitene kadar gidiyordum bu ay ücretten dolayı değiştirdim.